7 augusti 2012

Super duper nöjda :-)

När jag kom hem idag från jobbet var alla nya fönster på plats. Nu återstår lite lister och fönsterbänkar som ska sättas upp i morgon förmiddag. Tänk så snabbt det går för de som är vana! Utvändigt runt fönsterna ska vi göra färdigt själva eftersom vi ju ändå håller på med övriga fasaden.

Vilken skillnad det blev! Speciellt inne. De gamla fönsterna var brunlaserade på insidan. Det blev ett helt nytt hus. Vi är så nöjda! :-) Nu blir jag sugen på att köpa nya lampor, gardinstänger och gardiner. Fast några fönster funderar jag på att ha utan gardin. Får se hur jag känner när alla lister är uppe.

Ska visa lite före och efterbilder så småningom när jag har mera tid. Så här såg det i alla fall ut idag när jag kom hem från jobbet.






7 kommentarer:

♥Annica-Hilmas hus♥ sa...

Så fint!!! :-)
Förstår att ni blev nöjda!

Ha det bäst!
Kram Annica

Rajson sa...

Självklart ska kan du ha fönster utan gardiner när de är så här vackra!

SoF sa...

Förstår precis varför du är super-duper-nöjd!!

Så himla fina!
Å som du säger det förändrar hela känslan i huset när man byter till vitt.

Vi märkte det när vi bytte dörrar.

Ha det gott!

Ord & Känsla sa...

Väldigt snygga fönster!
Du vet var jag finns om du känner för nya gardiner och kuddar! Snart kan du även handla i butik:)

Kram Helena

Johanna sa...

Det blev verkligen jätte snyggt! Vi har några fönster gardinfria hemma hos oss och det är toppen att ha det så, ljust och luftigt blir det.
Ha det gott!
Kram!

Lena J sa...

Fint Ljust...
Ni kan säkert ha något fönster utan gardiner....

jannica sa...

verkligen jätte fina nya fönster! :)