26 oktober 2012

Ikväll spökar det här!

Fick en akut längtan efter sommar. Konstigt va?! ;) Tänk att få slänga undan gummistövlar och tjockare kläder. Bara öppna dörren och gå ut barfota i shorts och linne. Ut i sommarsolen. Visst vore det härligt?! Men varje årstid har sin tjusning heter det ju. Jag brukar hålla med om det, men inte just idag.






Det är i alla fall fredag igen och en hel helg uppbokad med roligheter väntar.

Ikväll ordnar vi och några fler föräldrar spökvandring för barnen här på ungdomsgården. De flesta går i 3:an och 4:an, så det får bli lite lagom läskigt. Lördag bär det iväg på 40-års fest och söndan ska tillbringas på den lokala fotoklubbens 60-års jubiléum ihop med kompisar från fotokursen jag gick i våras.

Man har inte roligare än man gör sig! Vad hittar ni på?



4 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Vackert..men jag vill så gärna ha vinter först !

Kraaam

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann Lotta!

Nydelige sommerlige motiv, men er nok enig med Antte; Vil så gjerne ha vinter først. Årstidene har virkelig hver sin sjarm :-)

I dag våknet vi opp til snø! Det blåser og sludder ute, ikke noe trivelig. Men, det er helg. Familiebesøk på søndag, ellers ingen planer. Mannen min kom hjem fra jobb onsdag etter en måned til sjøs. Da er det godt å bare ha tid sammen uten planer :-)

Kos deg masse! Riktig god helg!

Klem fra Irén

SoF sa...

Härlig sommarkänsla...

Hoppas att din helgs aktiviteter blir lyckade! :)

Vi ska förhoppningsvis tapetsera bodegan i helgen. Kul! :)

Brrrriga hälsningar/SoF
(-5,5)

Fröken Foto sa...

Åh, vilka vackra bilder du har ;) och fin blogg. Spökvandring...läskigt ;)
Din kameraväska ser ut som min *ler*

ha en fin kväll och kul att du tittade in till mig, så jag hittade hit.

kram kram Malin