30 januari 2013

Lilla tallen i solens strålar



Kunde inte välja.... så det fick bli båda!


8 kommentarer:

Carina sa...

Det gjorde du rätt i....för då fick ju vi andra chansen att njuta ännu mer :)
Kram

Nette Cecilia sa...

Båda är ju lika vackra ,kram nette

Lotta sa...

Nu har jag läst igen alla inlägg som jag missat, dina bilder är så himmelskt vackra, man blir så glad och får så mycket inspiration av dem.
Kram Lotta

Irén T. A. Færevaag sa...

Hadde ikke klart å velge jeg heller :-) Nydelig fine begge to. Flott lys!

Hilsen og klem fra meg :-)

Rajson sa...

Härligt ljus i båda bilderna!
Tydligen är kylan på vä tillbaka.Bara gilla läget,bättre än detta gråtrista!

Unknown sa...

Åh så fint! Sol & snö är en vacker kombination, men jag tror ändå vi är rätt många som önskar att våren kan komma nu...
angående gluten - och laktosfritt: tycker absolut du ska testa antingen det ena eller båda sakerna om din mage är krånglig. Jag har haft jätteproblem med min (uppsvullen som en ballong varje dag...) men att lägga om kosten verkar funka bra. Du kan ju testa bara laktosfritt först, det kanske hjälper bara det. Hoppas din mage blir gladare och trevlig helg på dig! kram! //Jessica

Elin sa...

Nydelige vinterbilder begge to!

Gertie sa...

Den första är klart bäst!!
Ha det gott, i vinterns vackraste tid!