1 april 2013

Laddar med energiinjektioner!

Vilka härliga påskdagar vi har! Vädret visar sig från sin allra bästa sida. Har varit en tur till torpet med mormor & morfar. Där en lång avkopplande skogspromenad är ett måste och mysig gemenskap framför en sprakande gammal köksspis infinner sig. Åkt skidor i "vår" skidbacke i smörig solvarm snö. Rena energiinjektionen om ni frågar mig! Som bonus fick vi lite färg på våra bleka kinder. Och så har jag köpt mig något som jag önskat mig länge. Vad avslöjar jag en annan dag... Idag blir det några påskiga bilder från påskafton på torpet.








En fortsatt riktigt skön påsk till er alla!


3 kommentarer:

Ninnie sa...

Vilken härlig påsk du har haft!

Rajson sa...

Jösses vad gott det låter med vårskidåkning! Det måste ha varit ´rekordfin skidsäsong för er i år!
Fina påskiga bilder. Själv är jag urkass på pynt!

Carina sa...

Åh så mysigt det ser ut och så härligt det låter med både promenad och skidåkning, fast i och för sig så längtar jag efter våren nu....
Ha en skön vecka!
Kram