14 december 2011

Ordlös Onsdag - "Valfri bild"




Fler bidrag hittar du här:



18 kommentarer:

Kerstin: sa...

Jag älskar gamla hu så det här var en bild helt i min smak.

Jag hoppas att du får en god jul!

Eva Trillian sa...

Snyggt med gammalt och väderbitet trä :-)

Fru Vallmo sa...

Jättefin bild!

Annemor sa...

Deilig bilde.
Ha en fin onsdag

Millemilla sa...

Vakkert med det gamle, men jeg er glad jeg ikke bor der;-)

Ha en fin ordløs onsdag!

LissenTo sa...

En öppen dörr, det vill man gärna ha.
Den här var fin. Här skulle jag också vilja fota.

Ha en fin onsdag. // Lissen

Ezter sa...

Jättefin bild och en dörr man kunde göra många kluriga bilder med :)

Hanna sa...

Mycket vackert och bra fotat. Gillar gamla hus som tiden satt sina tänder i :0)

God jul och gott nytt år!

Asbjørg sa...

Herlig gammelt og forfallent!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Jättefin bild, önskar dig en God Jul!

Birgitte sa...

Ja et pragtfuldt skævt billede.

Sissel sa...

Flott bilde! Liker både motivet og vinkelen!

anemonen sa...

En bild i min smak. Gillas

Lena sa...

Gammalt och vackert!

Marit Johansson sa...

Stilig bild!

Marianne sa...

Vakkert og stemningsfullt!
Hilser velkommen.. passer bra i disse tider! Ha en god jul!

Åke Blomqvist sa...

Ser ut som att glada dagar är över. Men trevligt för oss att beskåda. Fint fångad :)

Rejen sa...

Flot, men lidt slidt..;D