18 juni 2013

Bästa polare

Är våran Snöboll och Storebror.




2 kommentarer:

Ninnie sa...

Så söt! Min yngste son hade också en sån vit dvärghamster, tyvärr levde
den inte länge, så han fick en anna, den var grå och levde i alla fall i två år tror jag. Den vita hette Lille Skutt och den grå hette Billy. (Men jag har lite musskräck och kunde inte ta i dem...)
Men söta är de!
(Apropå musskräck, gissa om jag får rysningar när vår katt kommer in med möss....??!!)

SoF sa...

Du är ju för snäll!! :)

Tack för din goa kommentar till inlägget om att min blogg upphör.

Det är hur lätt som helst att titta på bilderna på tumblr: http://avbabs.tumblr.com/

men om man vill gilla en bild, så måste man ha ett konto där.

Använder du Instagram?
Det har jag börjat med nu och tycker det är riktigt roligt. Lättsamt.
Enkelt att bara slänga in en bild och lika lätt att kolla på andras, gilla och/eller skriva en kommentar.

Som jag sa i inlägget, mitt användarnamn är afbabs på Instagram.

Om du finns på Instagram så ge dig till känna där, så att jag kan följa dig.

Varma sommarregnshälsningar/SoF-Barbro

♥ ♥ ♥