19 november 2014

Att ångra sig



Åh vad jag ångrar att jag inte köpte en väska när vi var i Italien! Det kryllade av läckra väskor i lyxiga butiker och på marknader. Först kunde jag inte bestämma mig för vilken modell och färg jag ville ha. Sedan, när jag väl bestämt mig, blev det för ont om tid att hinna shoppa. Typiskt mig! I det fallet hade det varit smart med ett impulsköp, som jag så sällan gör annars. Nu får jag skylla mig själv! Och gå här med min gamla väska. För ingen väska här i stan är som de i Italien.


1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Äsch! Ja jag vet hur det är, skulle ju köpt en massa sköna fårskinnstofflor o vantar på Kreta i höstas men icke sa nicke, tar det sen, kollar sen, köper sen...jo jo fick inte med det jag ville ha sen och nu går jag här o fryser om fötterna!
Härlig bild och jag hade velat ha varenda väska på bilden där...
Varm kram till dig,
Titti