23 september 2011

Lev i nuet!


Stanna upp, sätt dig ner några minuter och njut av utsikten!


4 kommentarer:

jennys gömma sa...

Härliga bilder du tar! Jag är också ganska ny på att fota och blogga! :) Läste att du ska gå en fotokurs i höst, jag har också anmält mig till en, fast i bildredigering. Det blir spännande! Ha det så bra! Kram jenny

Anonym sa...

Jag satt och tittade på dina bilder och fick en id´e.

Vad sägs om att sätta bild till några korta fraser?

Ett ord på vägen
Drömma blir verklighet


Kram
AKL

Anonym sa...

MYSIGT! kram Sofia

Ord & Känsla sa...

Det där skulle jag behöva göra ibland. Känner att det blir alldeles för sällan. Idag lovade jag att cykla med barnen, (de är lediga fredag och måndag) men det blev annat. Imorgon ska det bli av och jag hoppas på en fika i solen:)

Kram på dig!