15 februari 2013

Award



När vi var i fjällen fick jag en Liebster Blog Award från Jenny med bloggen Jennys Gömma. TACK, vad glad jag blev! :) Tanken är att man ska svara på några frågor och sedan skicka vidare en award till fem bloggar med färre än 200 följare.

Här kommer mina svar. Bättre sent än aldrig!

Vad ville du bli då du var liten?
Veterinär.
Vart vill du helst resa?
Till Alperna eller på safari i Afrika.
Var ser du dig själv om fem år?
En dröm är att utveckla fotograferandet. Skulle vilja jobba med det....
Skog eller hav?
Vill inte välja. Älskar långa skogspromenader, samla snäckor på en solvarm strand och göra härliga båtturer.
Hip-hop eller dansband?
Dansband får det bli eftersom jag gillar att bugga.
Vad gör dig ledsen?
Just nu, ett tråkigt ledsamt besked jag fick härom veckan.
Vad vill du bli bättre på?
Leva i nuet och inte stressa.
Vad är det bästa du vet?
Ha kul med min familj. Fotografera. Åka skidor & båt. Loppisfynda. Trädgårdspyssla. Läsa en bra bok. Choklad. Fredagsmys.

Jag har så svårt att välja ut fem bloggar. Så jag vill ge denna Award vidare till alla er som inspirerar mig här på bloggen med fotografering, loppis, trädgård, inredning, resor....osv. Jag har så många favoritbloggar. Ingen nämnd, ingen glömd. Hoppas några av er vill anta utmaningen att svara på frågorna. Så kanske jag får ihop fem stycken utan att behöva välja!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis fina Lotta till din award. Klartnsonen ska börja åka bära det är så kul kram sofia

Anonym sa...

Sonen ska börja ha ha jösses börjar bli trött!! Kram Sofia

Rajson sa...

Kul att få veta lite mer om dig!
Alperna eller Safari,ursvårt val!
Har också undrat varför man inte unnar sig mer långsemester på vintern?!De flesta är lite undrarnde varför vi "offrar" två veckor ledighet till Alperna. Men du färstår precis hur det är. dessutom är man ju så beronde av vädret och det finns inget som slår en solig dag med blå himmel i alperna.Igår att jag och dräglade över webcamera bilder från Davos,det var en gudomlig dag där nere.Längtar.Får kika lite på längdskidor imorgon då de sänder just från Davos.
Vi ska åka till en by på andra sidan ,Arosa de första dagarna.Kul att se något nytt. Pga kära makens fobier är det lite begränsat.
Ha det gott och hoppas snön stannar ett litet tag till!