9 januari 2012

Award



Blev så glad härom dagen när jag upptäckte att jag fått en utmärkelse! En "Blogg Award" av Lilla Majken med motiveringen "För du inspirerar mig med dina fina naturbilder!" Tack, det värmde! Lilla Majken inspirerar själv med mycket fina inredningsbilder. Kolla själva får ni se!

Den här utmärkelsen ges till inspirerande bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. Tanken är att man ska ge vidare utmärkelsen till fem nya bloggar. Men jag har funderat.... och funderat lite till.... och kan helt enkelt inte välja ut fem stycken.

Så alla ni som läser här på min blogg, lämnar kommentarer och inspirerar mig med era bloggar, alla ni får varsin Award från mig!!! Ingen nämnd, ingen glömd.



2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Kul med award!
Det gör dig mycket bättre, hoppas jag!

Kram Helena

Rajson sa...

Då säger jag väl tack!
TAck snälla för dina fina ord inne hos mig!
Jag hoppas att du verkligen för möjligheten att göra en resa som min. Det absolut mest omtumlande, häftiga och helt underbara resa.
Var matt i flera veckor efter allt jag fick uppleva.Kontrasterna blev i värsta taget ibland. Men just "riktiga" Afrika, fara på landsbygden genom små byar var mäktigt. Safarin var naturligtvis obeskrivbart, rena Paradiset.
Kommer att ha med mig detta hela livet. Tur att man har fotointresset så jag har minnena kvar!
Hoppas du börjar piggna till!Kram!