18 januari 2013

Sol + pärlhyacint = sant

En så'n underbar vinterdag vi haft här idag. Strålande sol och gnistrande snö. Hann lagom hem innan solen började gå ner bakom hustaken. Blev så fotosugen. Pärlhyacinten jag köpte härom dagen för att ha på köksbordet fick bli mitt fotoobjekt i brist på annat. (Hoppas inte den förfrös sig!?) Hade ju liksom inte så många minuter på mig innan solen dalade.




Och så har jag gått med i en fotoklubb. Men det får ni höra mer om en annan dag. Nu väntar fredagsmys och Gladiatorerna. Imorgon blir det en tur till skidbacken om det inte är för kallt.

En finfin fredagkväll och helg önskar jag er alla som fortfarande tappert kikar in här trots sparsamt med uppdateringar just nu!


3 kommentarer:

SoF sa...

Va kul med fotoklubben Lotta!
Hoppas att det blir bra... :)

Trevlig helg!/SoF

HWIT BLOGG sa...

Jättekul med fotoklubben! Man kanske borde gå med själv...
Som vanligt finfina bilder som gör mig glad!
Ha en härlig helg!
Kram,
Titti

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det lät gott med sol...jag hoppas verkligen att den tittar fram hos mej snart. Vackra bilder !!!

Kraaaam