19 december 2012

Glimtar från HF Inredning & Detaljer

Nu äntligen har jag hunnit tanka ur kameran. Så jag kan visa bilderna från förra måndagskvällen när jag och ett gäng glada tjejer var på invigningsmingel i HF Inredning & Detaljers lilla mysiga nyöppnade butik. Den ligger i Folkatorp utanför Kumla (utanför Örebro), men har även en webbutik. Så alla kan handla. Vart man än bor. Fint va?! Tack för en mysig kväll Helena! Ser fram emot vårt lilla "reklamprojekt"!









Mingelkväll hos Helena 10 dec 2012


3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder : )kram Sofia

Ord & Känsla sa...

Tack själv Lotta! Det var en mycket trevlig kväll. Roligt att du tog med dig kameran och tog några fina bilder, sånt gillar jag:)

Jag ser verkligen fram emot en träff när det blir ljusare, som du sa...

Stor kram och
God Jul & Gott Nytt År till dig och din familj!
/Helena

Madame Edith sa...

Ser mysigt ut :)

Kram/M