21 december 2012

Jullov & God Jul!

I onsdags jobbade jag min sista dag på mitt "gamla" jobb. Blev rejält avtackad. Med värmande ord, smaskigt fika i massor och fina paket. Igår hade barnen julavslutning i skolan. Storebrors klass stod för julspelet och eftersom jag var ledig hade jag den stora förmånen att få vara med och titta. Sammanfattning: Stolt mamma och väldigt duktiga barn!

Nu är det jullov. En välbehövlig ledighet. Ta dagen lite som den kommer. Göra roliga saker tillsammans. Ladda batterierna. Behöver inte vara stora märkvärdiga saker. Tänkte förgylla en av dagarna med ett biobesök. "Sune i Grekland" hade jag tänkt mig. Kanske slår vi till med ett kondisbesök efteråt också. Kanske blir det skidåkning någon dag. Kanske vi rent av tar tag i renoveringen av vardagsrummet. Kanske behåller vi pyjamasen på en hel dag och bara myser. Vi får se vad vi känner för. DET är ledighet.




♥ Önskar er alla en riktigt GOD JUL! ♥


10 kommentarer:

SoF sa...

Tack Lotta.

Önskar dig en riktigt skön och glad Jul tillbax!

♥ ♥ ♥

jannica sa...

en helt jätte god jul till er hela familj också. och kom ihåg att bara ta det lugnt och njuta :)

Kram
Jannica

Anonym sa...

God jul njut av ledighet
kram Lena

Marie sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kram Marie

Jennys gömma sa...

Önskar dig också en riktigt skön o God Julhelg! Kram Jenny

Rajson sa...

Hoppas du har det underbart mitt i ledigheten!
Här vräker snön ner så imorgon förmiddag får det bli en liten uteaktivitet i snön innan maten dukas fram.
Hoppas du får en skön Jul helg!

HWIT BLOGG sa...

Önskar dig den bästa av alla jular Lotta!
Varm kram,
Titti

Anonym sa...

God Jul fina Lotta kram Sofia

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ååå jaaa..det där med att behålla pyamasen på hela dagen..det är mys på hög nivå !

Jag önskar dej en riktigt God Jul med massa mys och härlig vila och ett Gott Nytt År...kraaaam

Fint o Fult sa...

Vill önska dig en riktigt god jul!
Kram Monica